o tym jak dbać o siebie i swoje dobre samopoczucie

poniedziałek, 21 stycznia 2013

żel-peeling Garniera

Mam niestety dość problematyczną skórę, tzw. mieszaną, czyli normalną na policzkach i tłustą w strefie T (czoło, nos, broda). Od dawna więc wiem, że dobre oczyszczanie to podstawa! Dobre czyli dokładne, a jednocześnie delikatne. Wypróbowałam wiele produktów, niektóre były fajne i stosowałam je długo, ale cały czas miałam oko na nowości ;)


To prawie puste opakowanie żelu peelingująco-rewitalizującego Garniera to już czwarte :) Żel stosuję rano i wieczorem (po demakijażu). Ma bardzo przyjemny cytrusowy zapach i delikatne właściwości peelingujące. Naprawdę szybko wpłynął pozytywnie na moją cerę, czyli po prostu zmniejszyła się ilość wyprysków i wągrów ;) Żel zawiera też witaminę C poprawiającą kondycję skóry i przeciwdziałającą starzeniu. Napewno warto wypróbować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz